[Kvtkozi] ODR hiba ujra elojohet

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Feb. 12., Sze, 15:00:55 CET

Kedves Lista!

A fejlesztők azt javasolták, hogy ha újra eltűnne a MOKKA-ODR találatok
mellől a kérésindító link (és az NPA-átlépés, valamint a web2-es
funkciók szürke gombjai, a Kedvencezés és a Könyveimhez hozzáadás is),
újra törölni kell az előzményeket a böngészőben és vissza fog jönni
(Mozilla Firefoxban  Előzmények - Előzmények törlése - Minden,
Chrome-ban  Előzmények - Böngészési adatok törlése - Teljes).
Érdemes esetleg rögtön kijelentkezés után törölni, hogy a következő
bejelentkezésnél rendben legyen.
Dolgoznak a hiba elhárításán (egy visszaállítással megoldhatónak tűnt,
de nem az), de addig nincs jobb megoldás sajnos (vagy az Üres kérőlapos
kérésindítás).
Üdvözlettel
Dávid Bogi