[Kvtkozi] Probléma az ODR-rel

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Feb. 5., Sze, 17:46:01 CET

Kedves Gyula,
ha megírod, hogy milyen státuszú kéréseket próbáltál most csoportosan
módosítani egyszerre, akkor tudok konkrét választ írni, hol lehetett a gond.

Akkor lehet több kérést csoportosan módosítani valamilyen közös
státuszúra, ha az adott közös státusz mindegyik kiválasztott kérésből
külön-külön is beállítható lenne (az egyes kérésekből beállítható
státuszok metszete állítható be csoportosan, ez/eke/t kínálja fel a
felület). Ha nincs ilyen közös következő státusz, akkor adja a levélben
említett üzenetet.

Rendbenlévőnek tűnik most nálam, a csatolt képeken több azonos, és
különböző státuszból is felkínálja a felület a beállíthatóakat,
használtuk is ma a funkciót.

üdvözlettel
Dávid Bogi

2014.02.05. 16:09 keltezéssel, Városi Könyvtár B.Újfalu írta:
> Kedves Boglárka!
>
> A problémám az ODR-rel, hogy amikor a státusz csoportosan próbálom állítani, a párbeszédablakban nem lehet állítani a státuszt, nem gördül le, hanem hibaüzenetet küld: nincs státusz, amire módosítani lehetne.
> Persze, hogy nincs, mivel nem enged kiválasztani semmit. Nem aktív.
>
> Mit tudok csinálni?
>
> Üdvözlettel
>
> Papp Gyula
> Bihari Múzeum és Sinka István Városi Könyvtár
> bujfkonyvtar at freemail.hu

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443

A non-text attachment was scrubbed...
Name: csoportos_elesen.jpg
Type: image/jpeg