[Kvtkozi] ODR frissítés holnap reggel 8-tol

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Feb. 3., H, 15:46:04 CET

Kedves Lista!

Holnap, kedden reggel 8 órától frissítik az ODR-t. A
Könyvtárnyilvántartóban a partnerek hozzáadása kerül javításra,
a kérésadminisztrációban a könyvtárak címeinek megjelenítésében volt egy
kisebb hiba, amit javítottak, illetve az üzenetek megjelenítését
sikerült rendbetenni (már olvasott üzenetek újra megjelentek, ill.
megjelent a válasz mellett a korábbi üzenet is), a felgyűlt üzeneteket
egyszer megkattintva a frissítés után el fognak tűnni.
  A kérés újraindításának javítása sajnos még nem tudott bekerülni ebbe
a körbe.

A leállás kb. fél órán keresztül fog tartani a tervek szerint, jelezni
fogom a listán ha lezajlott.