[Kvtkozi] valtozas

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2014. Dec. 17., Sze, 12:24:14 CET

Kedves Listatagok!

Januárra babát várok, így egy időre el fogok köszönni a könyvtártól, a
héten pénteken dolgozom utoljára.

Az ODR-es ügyeket Koltay Klárin kívül Nagy Judit kolléganőm viszi tovább
részidőben más feladatai mellett, a már biztos ismerős
odrsegitseg at odrportal.hu címen fogadják a leveleket. Judithoz lehet
fordulni többek közt ODR regisztrációs ügyekben, NPA jogosultság
kérésében is. Az NPA felületével, működésével kapcsolatos kérdésekben
Koltay Klári fog tudni segíteni.

A DEENK BTEK (D1) könyvtárköziben (Kőváriné) Galambos Zsuzsa kolléganőm
továbbra is marad biztos pont, ő fogadja többek közt a beérkező
kéréseket, Judit pedig a D1-es megkéréseket intézi még. A megszokott
ill at lib.unideb.hu marad a hivatalos D1 kközis e-mailcím.

Köszönöm a sok segítséget; jó szívvel gondolok az évek során kötött
ismeretségekre, örülök, hogy ilyen klassz csapat tagja lehettem.

További jó munkát kívánok mindenkinek,
örömteli ünnepi készülődést, majd szép Karácsonyt és boldog 2015-öt!

üdvözlettel
Dávid Bogi

           Dávid Boglárka / Boglárka Dávid (Ms)
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár /
  University and National Library University of Debrecen
Könyvtárközi kölcsönzés-ODR, adatbázisok / ILL-ODR, databases
         H - 4032 Debrecen Egyetem tér 1.
       Tel +3652/518-646 Fax +3652/410-443