[Kvtkozi] segítség kérés

StumpfnéOláhEtelka zetka at index.hu
2013. Sze. 27., P, 09:10:07 CEST

-

 Kedves Listatagok!

Szeretnék egy oldalszámot vagy cikkszámot megtudni:

Jaskóné Gácsi Mária: A drámapedagógia sokrétűsége, alkalmazhatósága a mentálhigiéné területén. In:

"Jel, jelentés, megértés" [elektronikus dok.] : a Magyar Tudomány  Napja tiszteletére, 2010. november 24-én, a Pázmány Péter Katolikus  Egyetem Vitéz János Karon megtartott konferencia előadásai ; "Összhang" :  tudomány a gazdaságban és a társadalomban : a Magyar Tudomány Napja  tiszteletére, 2011. november 30-án, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem  Vitéz János Karon megtartott konferencia előadásai. - Szöveg. -  Esztergom : PPKE VJK, 2012. - 1 CD-R ; 12 cm. - (A Pázmány Péter  Katolikus Egyetem Vitéz János Kar tudománynapi kötetei, ISSN 2061-4365 ; 4-5.)
  Főcím a címképernyőről. - Bibliogr. - Működési követelmények: Adobe Reader
ISBN 978-963-7291-28-9 műanyag tokban
tanulmánygyűjtemény — pedagógia
konferencia-kiadvány — elektronikus dokumentum
37 *** 082 *** 061.3(439-2Esztergom)
    Mt.: Magyar Tudomány Ünnepe (2010) (keretében) — Magyar Tudomány Ünnepe (2011) (keretében)
[AN 000003484702]  Tudna valaki segíteni?Köszönettel:Stumpfné Oláh EtelkaEKF Comenius KönyvtárSárospatak