[Kvtkozi] Szombathely

BDMK Könyvtárközi kölcsönzés kkozi at bdmk.hu
2013. Sze. 2., H, 10:07:34 CEST

Kedves Lista,
Szeptember 1-től nyugdíjas vagyok, búcsúzom Tőletek.
Utódom,minden nehéz ügyet gyorsan és biztonsággal megoldó, nagy tudású
kolléganőm, Nagyváradi Nóra lett. Őt is a kkozi at bdmk.hu e-mail címen
érhetitek el.
Szeretettel gondolok minden kollégámra, akikkel 40 éven át dolgoztam, vagy
találkoztam.
Köszönöm a segítségeteket, megértéseteket, türelmeteket!
Szerintem jó csapat ez a könyvtárközis, nehéz is csak úgy elhagyni Titeket,
ezért még biztosan elmegyek októberben Nórival Tatabányára.
Kívánok mindenkinek barátságos munkahelyet, élményt adó olvasókat,
egészséget, minden jót.
Szeretettel és üdvözlettel:

Dr. Szalókné Sulyok Emilia
Könyvtárközi kölcsönzés