[Kvtkozi] e-mailes ertesitesek statuszvaltozasokrol

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Okt. 30., Sze, 17:16:50 CET

Kedves Lista!

A kérésstátusz-változásokról kimennek az e-mailek, de a beállításukkal
valami gond van. A fejlesztők nézik, mi az ok, sajnos szemre nem
látszik, hogy be van állítva a  felületen.
Kipróbáltuk, hogy lehet most addig is "lemondani" az e-maileket akkor
is, ha nem látjuk, hogy be lenne pipálva, hogy kérünk: ha a
könyvtárnyilvántartóban a szolgáltatási pont adatlapjának ODR fülén
bepipáljuk, hogy kérünk e-mailt, mentjük a beállítást, majd kivesszük a
pipát és ezt is mentjük, megállnak az üzenetek.
Több könyvtár esetében Chrome-mal látszik, hogy be van pipálva az
e-mailkérés, ott elég kivenni és azt menteni.
Bízom benne, hogy mielőbb megoldják a problémát.