[Kvtkozi] Kommentár

Zubályné Szűcs Judit konjudit at gold.uni-miskolc.hu
2013. Nov. 28., Cs, 14:32:10 CET

Kedves Kollégák!

Gyors segítséget szeretnék kérni: a Kommentár c. folyóirat 2013/4. számából
Petrik Béla: Két fejezet Szárszóra emlékezve cikkére lenne szükségünk, ha
lehet akkor még  a mai napon. Nagyon megköszönném a segítséget!

Az ODR belépésünk még mindig nem működik, email-ben küldjétek a kéréseket!

köszönettel,
Zubályné Szűcs Judit

                könyvtárközi kölcsönzés
Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum
                     46/565-000/19-13