[Kvtkozi] ODR megállt

Könyvtárközi kölcsönzés BTK-TTK konyvtarkozi.btkttk at lib.pte.hu
2013. Nov. 12., K, 13:32:46 CET

Kedves Informatikus Kollégák!

Nem lehetne egyszer jól megcsinálni?!
Nap mint nap azzal szembesülni, hogy nem tudunk dolgozni a felületen, mert állandóan "kivág" a rendszer, ez nem elfogadható!
Kérjük vissza a régi, jól működő ODR-t! Nem lehet?
Akkor kérem szépen, hogy ezt csinálják meg jól, hogy működjön, hogy NE akadozzon, hogy NE tekerje a kis kört, hogy NE kergessen bennünket az őrületbe ...!

Köszönöm!

Erzsébet

--
Hurkóné Kereszti Erzsébet