[Kvtkozi] kedden reggel rovid ODR frissites

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Nov. 11., H, 17:55:58 CET

Kedves Lista!
Holnap, kedden reggel 8 órakor kikerül az éles ODR felületre egy
frissítés, mellyel ismét látható lesz minden oda felvett felhasználó
belépés után az adott könyvtár felhasználói számára, azok is, melyeknek
módosítására nincsen jogosultságuk (a korábbi frissítés után ezek nem
láthatóak, ami elég zavaró).
A frissítés várhatóan kb. 15 percig fog tartani.