[Kvtkozi] Kérés: Kurucz Rózsa - Montessori tanumánya

Horváth Csaba Horvath.Csaba at bpk.nyme.hu
2013. Május. 22., Sze, 12:40:37 CEST

Kedves Kollégák!

A következő tanulmányra lenne szükségünk, ha lehetne elektronikus formában:

Kurucz Rózsa: A Montessori-pedagógia aktualitása. In.: "Párbeszéd 2009 - Minden gyermek különleges" = "Dialog - Jedes Kind is Andres" / Szerkesztette: Pusztafalvi Henriette és Vass Lívia .- Pécs : [A Korai Fejlesztésért-Napsugár Alapítvány], cop.2010 ., 28-45. p.

Egy héttel ezelőtt már kerestem egy másik cikkel együtt, akkor azt megkaptam, azonban a fentebbit
még nem sikerült megszereznünk.
Tudná valaki küldeni?

Köszönettel és üdvözlettel:

Horváth Csaba