[Kvtkozi] elektronikus_masolat_keres(2)

Bubonyicz Andrea bubonyicz at mail.nodik.hu
2013. Már. 28., Cs, 09:24:28 CET

Kedves Kollégák!

2 könyvet keresek. Mindkettőből pár oldal elektronikus másolatára van szükségem.

1. A táj változásai a Kárpát-medencében : az épített környezet változása : IV. Tudományos Tájtörténeti Konferencia, Gödöllő, 2002. július 2-4.

2. Biogazdálkodás és a hungarikumok megóvása : az FVM Képzési és Szaktanácsadási Intézetének Agrár Népfőiskolák Koordinációs Irodája által szervezett konferencia : összefoglalók. – FVM Képz. és Szakt. Int., 2003

Már több helyen kerestem ezt  a 2 kiadványt, de nem jártam sikerrel.

Esetleg megtalálható valakinél?

Üdvözlettel,
Bubonyicz Andrea
Könyvtáros