[Kvtkozi] cikkeket keresek

Eszter Marek marek.eszter at gmail.com
2013. Már. 13., Sze, 08:24:08 CET

Kedves Kollégák!

Az alábbi két cikket keresem az egyik oktatónk számára:

Ashley, D B - Bonner J J (1987) Political risk in international
construction. ASCE Journal of Construction Engineering and Management,
September, 447-467.
Paek, J. H. - Lee, Y. W. - Ock, J. H. (1993): Pricing construction risk:
Fuzzy set application. ASCE Journal of Construction Engineering and
Management, 119(4), 743-756.

Az általunk előfizetett adatbázisokban megtaláltam, de nálunk teljes
szöveggel nem elérhetők.
Tudna valaki segíteni?

Köszönettel:
Tóthné Marek Eszter

--
Tóthné Marek Eszter
tájékoztató könyvtáros, könyvtárközi kölcsönzés, szakreferens
email: mareke at sze.hu