[Kvtkozi] köszönet és tájékoztatás

Eszter Marek marek.eszter at gmail.com
2013. Jún. 24., H, 10:33:09 CEST

Kedves Kollégák!

Ezúton szeretném mindenkinek megköszönni az együttműködést és a sok
segítséget, amit az elmúlt évek során kaptam Tőletek. Most viszont egy kis
időre búcsút mondok, mivel várhatóan ősszel édesanya leszek.
2013. július 1-től Tóth Katalin kolléganőm veszi át a könyvtárközi
kölcsönzéssel kapcsolatos ügyintézést itt a Széchenyi István Egyetem
Egyetemi Könyvtárban. Hozzá fordulhattok ezentúl a kéréseitekkel,
kérdéseitekkel kapcsolatban. Kata elérhetőségei:
Email: tothkati at sze.hu
Tel.: +36 96 503-442

További szép nyarat kívánok mindenkinek!

Üdvözlettel:
Tóthné Marek Eszter

--
Tóthné Marek Eszter
tájékoztató könyvtáros, könyvtárközi kölcsönzés, szakreferens
email: mareke at sze.hu