[Kvtkozi] kedden reggel 8-kor visszaallas a korabbi keretrendszer-verziora

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Jún. 17., H, 16:25:24 CEST

Kedves Lista!

Nem sikerült az újabb részleges frissítést megoldani az
ODR-keretrendszeren ma, ezért kedden reggel visszaállnak a korábbi
verzióra, hogy a Könyvtárnyilvántartót rendben lehessen addig is
használni míg a háttérben elkészülnek a fejlesztők a kiegészítő
munkálatokkal.
A visszaállás *holnap reggel 8 órakor* fog megtörténni; a múltkor 20
perc alatt lezajlott, most is nagyjából erre lehet számítani. A
visszaállás után tehát ideiglenesen az IE 10-et használók számára ismét
az alábbi levélben leírt megoldási lehetőségek lesznek elérhetőek, más
böngészőkön viszont igazítások nélkül is rendben fog menni a felület
minden része.
Köszönjük a türelmet!