[Kvtkozi] ODR Konyvtarnyilvantarto felulet hibaja

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Jún. 14., P, 15:06:42 CEST

Kedves Lista!

A tegnap délután megtörtént frissítés megoldotta az IE10-es hibat, de
egy másik hibát hozott magával: a Könyvtárnyilvántartó felülete jelenleg
nagyjából csak tájékozódás erejéig használható, egy idő után lefagy és a
navigálás is nehézkes rajta (mindenféle böngészőben). Ez a felületrész
régebbi keretrendszer-verzióval fut, melyet hozzá kell igazítani a
jelenlegihez. Reményeink szerint hétfőre sikerül megjavítani.
A hiba a Kérésadminisztráció funkcióinál nem jelentkezik.

Türelmeteket kérve
szép hétvégét kívánok mindenkinek,
üdvözlettel