[Kvtkozi] Emlekezteto, ODR frissites ma delutan 4-kor

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Jún. 13., Cs, 15:20:03 CEST

Kedves Lista,
a tervezettnek megfeleloen ma delutan 4-kor frissitik az ODR
keretrendszeret, varhatoan fel-egy oran at emiatt nem lesz elerheto a
felulet.
Udvozlettel
David Bogi

2013.06.11. 9:01 keltezéssel, Dávid Boglárka írta:
> Kedves Lista,
> az alabbi levelben emlitett 1. pontbeli megoldas, a keretrendszer
> frissitese csütörtökön, délután 4 órakor fog megtörténni. Tervek
> szerint fél-egy órán át emiatt nem lesz elérhető a felület.
> Megértéseteket kérjük, bízunk abban, hogy a hiba ezután már nem fog
> jelentkezni.
> Üdvözlettel
> Dávid Bogi

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443