[Kvtkozi] konyvtarkozi nyaron a DEENK-ben

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Júl. 30., K, 12:49:59 CEST

Kedves Lista!

2013. augusztus 3-től augusztus 20-ig a Debreceni Egyetem Egyetemi és
Nemzeti Könyvtár egységei a Kenézy Élettudományi Könyvtár (D2)
kivételével zárva tartanak központi egyetemi bezárás miatt.

A zárva tartó egységekben a könyvtárközi szolgáltatás is szünetel ez idő
alatt, a kéréseket augusztus 21-től fogadják ismét.

A DEENK BTEK-ből, a DEENK Társadalomtudományi Könyvtárból es a DEENK
Műszaki Könyvtárból még postázzák a kollégák a péntek reggel 9-ig
beérkező kéréseket (amennyiben azok saját állományból teljesíthetőek,
pl. nem tanszéki anyagra vonatkoznak).

Kérjük, hogy az ODR felület működésével kapcsolatos problémákat az
odrsegitseg at odrportal.hu címre jelezzétek.

Megértéseteket köszönjük!