[Kvtkozi] Angol nyelvű orvosi könyv

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Júl. 25., Cs, 15:58:52 CEST

Kedves Lista,
kuldom a listara, mert tobb rekordnal is elofordul a hiba.
Hasonlo esetben ("Nincs könyvtár megadva" szerepel a szolgaltatonal az
ODR-en) a MARC formatumot valasztva a 040-es rekordforras mezo segithet
a tulajdonos megallapitasaban, ennel ELTE szerepel. Ures urlaposan
megkerheto a konyv ilyenkor ha szolgaltatonal van meg (es nincs zarva).
Udvozlettel
David Bogi