[Kvtkozi] ODR frissites ma delutan

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2013. Júl. 18., Cs, 00:34:11 CEST

Kedves Lista,
a frissítés megtörtént 5 órára.
Az alább jelzett változások láthatóak a felületen.
Egy megjelenítési probléma miatt a MOKKA-ODR találatoknál a könyvtárak
katalógusába átlépést adó házikó ikonok jelenleg nem jelennek meg,
hétfőre-keddre ígérték ennek javítását.

Az egri Vándorgyűlésen pénteken 14 órától MOKKA-fórum kerül
megrendezésre (http://vandorgyules-eger.ektf.hu/mokka_forum), melynek
programjában más előadások mellett Koltay Klára fogja bemutatni az NPA
felületet.

Üdvözlettel
Dávid Bogi

Idézet (Dávid Boglárka <bdavid at lib.unideb.hu>):