[Kvtkozi] Keresem: Kinder- und Jugendliteraturforschung 2008/2009

Bognár Noémi bnoemi at igyk.pte.hu
2013. Júl. 9., K, 14:23:51 CEST

Kedves Kollégák!

Elektronikusan szeretném kérni az alábbi tanulmányt:

Béla Horváth: Attila József: Mama (1934). Ein psychoanalytischer Interpretationsversuch. In: Hans-Heino Ewers, Carola Pohlmann, Bernd Dolle-Weinkauff (szerk.): Kinder- und Jugendliteraturforschung 2008/2009. Peter Lang, 2009, 125 – 135. p.

Ha valaki tudná küldeni, kérem jelezze. Lelőhelyet közös katalógusokban sajnos nem találtam.

Köszönettel,

Bognár Noémi Erika

Bognár Noémi Erika
könyvtáros
Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar Könyvtára
7100 Szekszárd, Rákóczi u. 1.
bnoemi at igyk.pte.hu