[Kvtkozi] Keresem: régi német tankönyvek

Bognár Noémi bnoemi at igyk.pte.hu
2013. Júl. 8., H, 14:01:54 CEST

Kedves Kollégák!

Az alábbi könyveket keresem, azonban eddig nem találtam kölcsönözhető példányt egyikből sem.

Kérem, aki tudná számunkra valamelyiket akár egy kis időre is biztosítani, jelezze. Más kiadások is megfelelőek lennének.

- Demeter Ignatz/Ignaz: Erstes Lesebüchlein für die Schule in Lautlingen. Lautlingen, 1810

- Révai Miklós: A. B. C. vagy Betűfoglaló s olvasó könyvecske a nemzeti oskolák számára = A. B. C. oder Buchstabir und Lesebüchlein zum Gebrauche der Nationalschulen in dem Königreiche Ungarn. Ofen, Univ-Schriften, 1828/1833/1836/1839/1847

- Révai Miklós: Nagyobb ABC, vagy Betűfoglaló s olvasó könyvecske a nemzeti oskolák számára = Der grosse ABC oder Buchstabir- und Lesebüchlein zum Gebrauche der Nationalschulen in dem Königreiche Ungarn. Ofen, Univ-Schriften, 1844

- Felbiger Johann Ignaz: ABC oder Namenbüchlein zum Gebrauche der Schulen in den kaiserlich-königlichen Staaten. Wien, 1774 (Temesvár, 1776)

- Bäcker György: Magyar-német olvasó könyvecske kezdők számára = Ungarisch-deutsches Lesebüchlein für Anfänger. Pest: Bucsánszky Ny., 1853 - német nyelvű kiadás

Előre is köszönöm!

Szép napot és további jó munkát kívánok!

Üdvözlettel,

Bognár Noémi Erika

Bognár Noémi Erika
könyvtáros
Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar Könyvtára
7100 Szekszárd, Rákóczi u. 1.
bnoemi at igyk.pte.hu