[Kvtkozi] Keresem: Német tankönyvek (1800-as évek)

Bognár Noémi bnoemi at igyk.pte.hu
2013. Júl. 1., H, 13:42:36 CEST

Kedves Kollégák!

Az alábbi könyveket keresem, azonban eddig nem találtam kölcsönözhető példányt egyikből sem.

Kérem, aki tudná számunkra valamelyiket akár egy kis időre is biztosítani, jelezze.

- Faludi János (szerk.): Német ABC- és olvasókönyv magyarajkú iskolák számára. Budapest: Lampel, 1896

- Bäcker György: Magyar-német olvasó könyvecske kezdők számára = Ungarisch-deutsches Lesebüchlein für Anfänger. Pest: Bucsánszky Ny., 1853 - német nyelvű kiadás

Előre is köszönöm!

Szép napot és további jó munkát kívánok!

Üdvözlettel,

Bognár Noémi Erika

Bognár Noémi Erika
könyvtáros
Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar Könyvtára
7100 Szekszárd, Rákóczi u. 1.
bnoemi at igyk.pte.hu