[Kvtkozi] ODR statisztika

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Jan. 10., Cs, 10:22:10 CET

Kedves Lista!

Az ODR-ben 2012-ben indított/fogadott kérésekről statisztikai kimutatás
a fejlesztok igerete szerint várhatóan kb. 1 héten belül lesz elérhető
az ODR portálon a Szolgáltatások menüpontban a Statisztika link alatt.
Ez a KI/Minisztérium számára leadandó számokat fogja tartalmazni,
szolgáltatási pontonként. Remélhetőleg ezt rövid időn belül fogják
követni további részletesebb kimutatások, éves, havi bontásban, a
későbbiekben ezek folyamatosan fognak épülni.
Mihelyst kikerülnek az adatok, a listán is fogom ezt jelezni.
Türelmeteket kérve