[Kvtkozi] cikk keresés

Pappné Dudás Anita konfetti at uni-miskolc.hu
2013. Jan. 9., Sze, 13:49:13 CET

Kedves Kollégák!

Az alábbi cikket keresném, kérem ha valaki tud segíteni jelezze:

1) Indications for total hip arthroplasty in young adults - idiopathic
> osteoarthritis seems to be overestimated.
> Ipach I, Mittag F, Syha R, Kunze B, Wolf P, Kluba T.
> Röfo. 2012 Mar;184(3):239-47. doi: 10.1055/s-0031-1299052. Epub 2012 Jan 24
Röfo-Fortschritte auf dem Gebiet der Röntgenstrahlen und der bildgebenden Verfahren

Sajnos eddig nem találtam hozzáférhető forrást.
Köszönettel
Pappné Dudás Anita
könyvtárközi kölcsönzés
Miskolci Egyetem