[Kvtkozi] holocaust

Hangyási Tiborné kovacsm at mail.vcsk.hu
2013. Feb. 11., H, 15:19:37 CET

Kedves Kollégák!
 A holokauszt és a keresztény világ c. könyvből mér megkaptam a keresett
oldalakat a Csorba Győző Megyei-Városi Könyvtár
Tudásközpont-ból, PÉcsről
> Üdvözlettel, Hné, MÓni

On Mon, 11 Feb 2013 10:52:53 +0100, Hangyási Tiborné
<kovacsm at mail.vcsk.hu>

--
Hangyási Tiborné
Déryné Kulturális, Turisztikai, Sport Központ és Könyvtár