[Kvtkozi] Erdélyi segítség

Zubályné Szűcs Judit konjudit at gold.uni-miskolc.hu
2013. Dec. 18., Sze, 09:25:55 CET

Kedves Kollégák!

Erdélyből kaptunk egy kérést, sajnos nekünk csak a 3. Válogatott közmondások c. mű van meg, ezt tudtam szkennelve elküldeni. A másik 2 könyv címoldalát el tudja valaki küldeni erre az e-mail címre?
sintova at freemail.hu>

Levél:

Nevem Mihály Tibor az Oroszhegyi Általános Iskola igazgatója vagyok Székelyföldről.
Kutakodok Oroszhegy jeles emberei után.

Szabó János minoiota nevén Román (1784.1871) műveit keresem:

1. Compendium hungaricae poeseos. Miskolcz, 1825.

 2. Nehány hasznos jegyzet a szerénységről, vagy illő külső viseletről. U. ott, 1855. (2. bőv. kiadás.
Ujabb kiadása: A szerénység szabályai czímmel. U. ott, 1869.)

 3. Válogatott közmondások. U. ott, 1856.
 Kéziratban: Magyar prosodia.

 Kérésem az lenne, hogy a könyvek borítólapjairól egy-egy fénymásolatot kaphatnék-e iskolánk számára, ugyanis méltó megemlékezést szeretnénk
tartani jeles embereinkről.
Maradok tisztelettel és kellemes ünnepeket kívánok Erdélyből

Köszönöm Mihály Tibor nevében a segítségeteket!

Zubályné Szűcs Judit

                könyvtárközi kölcsönzés
Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum
                     46/565-000/19-13