[Kvtkozi] teli szunet a DEENK-ben is

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2013. Dec. 17., K, 11:49:31 CET

Kedves Kollégák!

A Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár (DEENK) több egységében
(DEENK Agrártud. Kvt., Kenézy Élettud. Kvt., Gyermeknev. és Felnőttk. K. Kvt., Műszaki K. Kvt.) már 2013. december 21-től,
december 22-től január 5-ig pedig minden DEENK egységben (a Bölcsészettud. és Természettud. Kvt., Társadalomtud. Kvt. is)
szünetel a könyvtárközi szolgáltatás, központi bezárás miatt.
A kéréseket január 6-tól fogadják ismét.

A DEENK BTEK-ből és a DEENK Társadalomtudományi Könyvtárból még postázzák a kollégák a szombat reggel 9-ig
beérkező kéréseket (amennyiben azok saját állományból azonnal teljesíthetőek, pl. nem tanszéki anyagra vonatkoznak).

Kérjük, hogy az ODR felület működésével kapcsolatos esetleges problémákat azodrsegitseg at odrportal.hu  címre jelezzétek.

Köszönjük az egész évben kapott sok segítséget valamennyi partnerünknek!
Békés, szép Karácsonyt és egészségben, örömökben, sikeresen teljesített kérésekben gazdag új évet kívánunk!

a DEENK könyvtárközis munkatársai*
        *

Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár (BTEK)