[Kvtkozi] Keresem: angol nyelvű könyvek

Bognár Noémi bnoemi at igyk.pte.hu
2013. Ápr. 12., P, 09:03:03 CEST

Kedves Kollégák!

Az alábbi két könyv közül valamelyiket tudná bármelyik könyvtár küldeni könyvtárközi kölcsönzésben
?
Sajnos eddig csak olyan lelőhelyet találtam, ahol nem kölcsönözhetőek.

- Coupland, Nikolas: Style: language variation and identity. Cambridge: Cambridge University Press. 2007

- Eckert, Penelope: Linguistic variation as social practice. Oxford: Blackwell. 2000

Kérem, aki tud segíteni, jelezze!

Köszönöm előre is!

Üdvözlettel,

Bognár Noémi Erika

Bognár Noémi Erika
könyvtáros
Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar Könyvtára
7100 Szekszárd, Rákóczi u. 1.
bnoemi at igyk.pte.hu