[Kvtkozi] Keresem: Nikolas Coupland tanulmányok

Bognár Noémi bnoemi at igyk.pte.hu
2013. Ápr. 8., H, 08:15:12 CEST

Kedves Kollégák!

Elektronikusan szeretném kérni az alábbi tanulmányokat:

- Coupland, Nikolas: Dialect stylization in radio talk. Language in Society, 2001. (30. évf.) 3. sz. 345–375. p.

- Coupland, Nikolas: Aneurin Bevan, class wars and the styling of political antagonism. In: Auer, Peter (szerk.): Style and Social Identities: alternative approaches to linguistic heterogenity.  Berlin, Mouton de Gruyter. 213–247. p.

Kérem, akinél elérhető valamelyik tanulmány, jelezze nekem!

Köszönettel,

Bognár Noémi Erika

Bognár Noémi Erika
könyvtáros
Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar Könyvtára
7100 Szekszárd, Rákóczi u. 1.
bnoemi at igyk.pte.hu