[Kvtkozi] kérés (Rokeach) [Caution: Message contains Suspicious URL content]

Klein László klein.laszlo at ppk.elte.hu
2013. Ápr. 3., Sze, 15:46:49 CEST

Kedves Kollégák!

Az ELTE Egyetemi Könyvtárnak van egy 1975-ös Rokeach-könyve, melynek
2-3. fejezete A nyitott és zárt gondolkodásmód címet viseli a leírás
szerint.
(Szerintem ugyanez van a FSZEK-ben helyben használható.)

http://opac.elte.hu/F/J1TKK99HULVXNP5MARNKP31DVN1THTR95MXHIJBVETUG83EVGV-59705?func=full-set-set&set_number=816368&set_entry=000002&format=999

Kontakt: <kk at lib.elte.hu>

üdvözlettel, kl