[Kvtkozi] 2012. évi ODR konferencia

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Sze. 7., P, 10:55:17 CEST

Kedves Lista,
Zsuzsi tavollete miatt jelzem csak most en, hogy az eredeti levelben
szereplo link mas oldalra mutat, bongeszobe bemasolva viszont jol mukodik;
itt kattinthato program es a regisztracio:
http://www.jamk.hu/odrkonferencia_2012/
Bizom benne, hogy minel tobbetekkel talalkozunk majd Tatabanyan
szemelyesen is :)
Udvozlettel
David Bogi