[Kvtkozi] Országtanulmányok

Zubályné Szűcs Judit konjudit at gold.uni-miskolc.hu
2012. Okt. 29., H, 12:40:09 CET

 Kedves Kollégák!

 A segítségeteket szeretném kérni az alábbi országtanulmányok
 megtalálásában.
 Könyvtári katalógusokban sajnos nem leltem.

 Balázs Judit: Angola. Országtanulmány. Prodinform, Budapest, 1984, 36 p.

 Balázs Judit: Szenegál. Országtanulmány. Prodinform, Budapest, 1984, 34 p.

 Balázs Judit: Nicaragua. Országtanulmány. Prodinform, 1985, 27 p.

 Balázs Judit: Uganda. Országtanulmány. Prodinform, Budapest, 1985, 46 p.

 Balázs Judit: Chile. Országtanulmány. Prodinform, Budapest, 1985, 26 p.

 köszönettel,
                       Zubályné Szűcs Judit

                     könyvtárközi kölcsönzés
    Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum
                      46/565-111-16-58 mell.