[Kvtkozi] ODR frissites ma delutan 5 oratol

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Okt. 4., Cs, 11:13:42 CEST

Kedves Lista!

Ma delutan 5 orakor egy frissitest hajtanak vegre a fejlesztok az
ODR-adatbazison, igy a szolgaltatasok nem lesznek elerhetoek 17 oratol
varhatoan 1-1,5 oran keresztul. Jelzem a listan mikor helyreall a mukodes.
A frissites az ODR-keresoben kapott WorldCat-talalatokkal indithato Ures
urlapos keres formatumat erinti.

Ma reggel kb. 8:45-ig nem volt elerheto a felulet egy hajnalban
bekovetkezett varatlan hiba miatt, melyet a kollegak a
rendszerfelugyelet jelzese utan elharitottak. Elnezest kerunk a kiesesert.

Udvozlettel
David Bogi