[Kvtkozi] Hosszabbitas kerve statusz hibajanak javitasa

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Május. 30., Sze, 10:47:12 CEST

Kedves Lista!

A Hosszabbitas kerve statusz beallitasa hibas volt, emiatt nem lehetett
ra valasz-statuszt beallitani kozvetlenul az ODR Keresadminisztracioban
a szolgaltatoknal. Kollegank par perc mulva feltolti a javitast
szerverujrainditassal. Leallassal nem kellene ennek jarnia, csak a
kapcsolat hibajat fogja jelezni a rendszer. Ha megis, kijelentkezessel,
majd ujrabejelentkezessel menni fog ujra a felulet.
A hiba miatt elnezest kerunk!
Udvozlettel
David Bogi