[Kvtkozi] utánvétes küldés

Tüske Zsófia tuskezsofia at ajk.elte.hu
2012. Már. 23., P, 19:33:28 CET

Kedves kollégák,

azt még megértem, hogy a postaköltséget a megrendelőre terhelik a könyvtárak, a festékfogyás miatt a fénymásolás fizetőssé tétele is megmagyarázható, de hogy mi indokolja azt, hogy az elektronikus kérésekért oldalanként 100 FT-ot kérnek, arról fogalmam sincs, és enyhén szólva fel is vagyok háborodva miatta. Mi kerül ennyibe ezen, aminek nincs anyag- és postaköltsége?

Tüske Zsófia

ELTE ÁJK