[Kvtkozi] Fwd: ODR frissites delutan 4-kor

bdavid at lib.unideb.hu bdavid at lib.unideb.hu
2012. Már. 8., Cs, 00:27:11 CET

Kedves Lista!

Lezajlott a frissítés, az alábbi levélben felsoroltakon kívül
megtörtént a felület előkészítése is a többféle nyomtatási sablonok
számára.

A Kérésadminisztráció kezdőlapjának tetején a sötétrózsaszín sávban az
"X olvasatlan üzenet" linkre kattintva jelenik meg az olvasatlan
üzenetek listája (egyelőre még azok is, melyeket mi írtunk másnak), az
"Olvasatlan üzenetet tartalmazó kérés/ek" link mögött pedig azon
kérések találati listájához jutunk, melyek olvasatlan üzenete/ke/t
tartalmaznak. A sáv a linkekkel nem jelenik meg ha nincs olvasatlan
üzenetünk.

Új funkció, így valamennyi, eddig bevitt üzenet olvasatlanként van
most jelölve, ezért érdemes az üzenetet tartalmazó kérések listáján
végiglépkedni, hogy ezeket eltüntessük. Az üzenetet tartalmazó kérés
megjelenítése után tekintenek egy üzenetet olvasottnak.

Továbbra is az odrsegitseg at odrportal.hu címen várjuk a
visszajelzéseket, az esetleges problémákról az értesítést.