[Kvtkozi] Postaköltség

BDMK Könyvtárközi kölcsönzés kkozi at bdmk.hu
2012. Jún. 21., Cs, 16:09:57 CEST

Kedves Kollégák!
Ismételten értesítem a listatagokat, hogy
2012. június 1-től a szombathelyi Berzsenyi Dániel Könyvtár sem tudja
vállalni a könyvtárközi kölcsönzés postaköltségét az ismert ok miatt.
A dokumentumot a kérő könyvtár nevére kiállított számlával együtt küldjük. A
számla összege az ajánlott küldemény postaköltsége.
Eddig minden kérő könyvtárnak megírtam, mennyi lesz a kért könyv
postaköltsége, és megkérdeztem, hogy ilyen feltételekkel szükségük van-e a
könyvre.
Ezzel kapcsolatban két kérésem lenne:
- Válaszoljanak!
- Ellenőrizzék, hogy az ODR nyilvántartásban a mostani nevük szerepel-e.
Ha mindezeket a műveleteket elvégeztük, tapasztalhatjuk, hogy a könyvtárközi
kölcsönzés gyakorlata visszasüllyedt (nehézkességét, ráfordított idejét
tekintve) az ODR-előtti (ős)időkbe, amikor még postán küldözgettük a
négypéldányos, írógéppel kitöltött "leporellókat". Csak akkor még nem kellet
érte fizetni.
Üdvözlettel:

Dr. Szalókné Sulyok Emilia
Könyvtárközi kölcsönzés