[Kvtkozi] szerver ujrainditasa - ODR bejelentkezesi hiba

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Júl. 18., Sze, 09:09:06 CEST

Kedves Lista,
az OSZK halozata jelenleg nem elerheto, ez okozza a szervergondot,
jelezzuk mihelyst helyreall a mukodes.
Udvozlettel
David Bogi

2012.07.18. 8:48 keltezéssel, Dávid Boglárka írta:
> Kedves Lista,
> a MOKKA-szerver ujrainditasara lett szukseg, emiatt nem mukodik
> atmenetileg a bejelentkezes az ODR-portalon,
> a fejlesztok dolgoznak a  hiba elharitasan.
> Koszonjuk a turelmet!
> Udvozlettel
> David Bogi

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443