[Kvtkozi] cikk kérés

Zubályné Szűcs Judit konjudit at gold.uni-miskolc.hu
2012. Júl. 13., P, 07:25:29 CEST

Kedves Kollégák!

Megkaptam a kért cikket Haffner Ritától a MTA Könyvtárából.

Mindenkinek szép nyarat kívánok!

Zubályné Szűcs Judit

                könyvtárközi kölcsönzés
Miskolci Egyetem Könyvtár, Levéltár, Múzeum
                     46/565-000/13-27

Kedves Kollégák!

Az alábbi cikket keressük:

Structuring the Religion-Environment Connection: Identifying Religious
Influences on Environmental Concern and Activism / DARREN E. SHERKAT,
CHRISTOPHER G. ELLISON

Journal for the Scientific Study of Religion

V olume 46 , Issue 1 , pages 71–85 , March 2007

Hálásak lennénk, ha valaki elektronikusan el tudná küldeni még a héten.

köszönettel,