[Kvtkozi] DEENK-bol kert konyvtarkozi konyvkeres ismet teritesmentes

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Júl. 4., Sze, 13:54:40 CEST

Kedves Lista!

Örömmel értesítek mindenkit, hogy a DEENK egységeitől kért könyvek
estében megszűnik az elküldés postaköltségének téríttetése, mivel
megoldódni látszik a küldés ismételt  támogatása. Így nem teszünk
csekket, nem küldünk számlát a küldeményekhez.
Várjuk a kéréseket!
További szép nyarat, jó pihenést kívánva
üdvözlettel