[Kvtkozi] tervezett frissites ma delutan

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Jan. 31., K, 12:01:43 CET

Kedves Listatagok,
ma delutan 16:05-kor egy ujabb frissites kerul ki az ODR-portalra, az
atallas elorelathatoan kb. egy orat vesz igenybe ez alkalommal, mivel
nem csak a keresadminisztracioba, hanem MOKKA-ODR keresesbe is kerulnek
fel modositasok.
Tovabb dolgoztak a sebesseg optimalizalasan, valamint a konyvtaradatok
keresekben torteno megjeleniteseben is tortentek kiegeszitesek; ismet
hasznalhato lesz az ODR-keresobol es a MOKKA-portalrol a kereshez vezeto
link is.

Koszonjuk a turelmet!
Udvozlettel
David Bogi