[Kvtkozi] Fw: 100%-ig megbízható lehetőség ingyen! Ne hagyd ki Te sem!

Regenye József regenye.jozsef at freemail.hu
2012. Jan. 24., K, 14:19:08 CET

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Kérem szánjon rám körülbelül 2 percet! Egy nagyszerű és páratlan lehetőséget ajánlok amivel segíteni szeretnék Neked. Én is kétkedő voltam és nem értettem a dolgot. Viszont kipróbáltam ingyen és működik. Ez az amiért ajánlom Neked is!

Sajnos sok embernek szűnik meg a munkahelye. Egyre kevésbé biztos, hogy akinek van munkahelye, azt hosszú távon is képes megtartani. A gyermeknevelés, betegápolás miatt otthon maradóknak szinte semmi esélyük a pénzkeresésre. A megélhetési költségek és a kölcsönök havi törlesztő részletei pedig egyre nőnek... Éppen ezért tudom, hogy sokaknak van szüksége manapság kiegészítő vagy főállású pénzkereseti lehetőségre. Azt is tudom, hogy sok ilyen ajánlat kering az interneten és ezek nagyobb része sajnos nem valós. Nekem sikerült egy működőre rátalálnom. Alaposan utánanéztem, körbejártam, így bátran merem ajánlani neked is. Az e-mail címed az interneten böngészve találtam, vagy egy e-mailben jutott hozzám. Ha kéred, nagyon szívesen küldök neked erről -természetesen ingyenesen és minden kötelezettségtől mentesen- információt. Ha nem, szíves elnézésedet kérem a zavarásért, de csak segíteni szeretnék azoknak, akiknek szüksége van rá. Ha nem kéred, többet nem zavarlak levelemmel. Ha van olyan ismerősöd, akinek ez segítség lehet, kérlek küldd tovább neki!

Annyit el kell árulnom, hogy ez a rendszer is egy MLM alapú rendszer, viszont rengeteg előnye van a többi rendszerhez képest. Az emberek többsége ilyenkor már törli is a levelet és elszalasztanak egy nagyszerű lehetőséget. Én is így tettem sokáig. Megelégeltem a mindennapos mókuskereket és ki szerettem volna lépni belőle. Az internetnek köszönhetően egyre jobban elterjednek az online szolgáltatások és be kell látni, hogy előbb-utóbb mindenkit behálóz. Az életünk nagyon fontos része lett. Sajnos országunk jelenlegi helyzete miatt a legtöbb ember pesszimista. Márpedig ez szintén egy okkal több arra, hogy csatlakozz és tagja legyél egy nagyon jó csapatnak ahol értékelik a munkádat. A kérdés az, hogy Te mikor szállsz be? Amikor már telített lesz a piac, vagy most, amikor még nem.

Az előnyök tehát a következők:
- Teljesen ingyen el lehet kezdeni (1 HÉT PRÓBAIDŐSZAK). Ha a próba lejár és úgy döntesz, hogy folytatod, akkor utána lesz egy kb. 2000 forintos havi tagsági díj, ami eltörpül az mellett a  jövedelem mellett amit megszerezhetsz, ha kicsit is foglalkozol a csapatod építésével. Ha nem tetszik, akkor természetesen bármikor szabadon leiratkozhatsz.
- nincs semmiféle kezdőcsomag,
- SEMMIT NEM KELL ELADNI,
- nincs házalás,
- bármely korosztály könnyedén képes lehet csinálni a diáktól a nyugdíjasig,
- nincsenek kötelező konferenciák! Online élő konferenciák vannak, amin az ember vagy részt vesz és meghallgat, vagy nem.
- NINCSENEK KÖTÖTTSÉGEK!

Az üzlet lényege, hogy a cég szolgáltatásait kell ajánlani. Hirdetések, vagy ismeretség útján. Amiben kezdőknek természetesen 100% segítséget nyújtok. Skype-on keresztül képernyőmegosztással is akár. A további teendőnk, hogy találjunk még pár embert, aki ugyanígy tagja lesz ennek a nagyszerű csapatnak. Összesen 5 embert kell találni akik aztán találnak még 5-öt és így tovább 5 mélységig. Ez már több, mint 3900 dollárt azaz több mint 900.000 forint fix jövedelmet jelent nekünk havonta. Mindenki tudja, hogy ez hihetetlen. De velünk megvalósítható és ez benne a nagyszerű?

Amennyiben felkeltettem érdeklődését és úgy döntött, hogy kíváncsi erre a nagyszerű lehetőségre, kérem írjon nekem és én azonnal tudom küldeni Önnek a további információkat!

Üdvözlettel:
Regenye József
GDI munkatárs
E-mail: regenye.jozsef at freemail.hu