[Kvtkozi] ODR frissites delutan

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Jan. 24., K, 11:25:07 CET

Kedves Listatagok!

Delutan 4:05 korul egy uj ODR-frissitest toltenek fel a fejlesztok,
emiatt tervek szerint par perces leallasra kell szamitani.
A frissites eredmenyekepp varhato a rendszer gyorsulasa, bekerul a
koltsegvallalas jelzese eredeti keres eseteben, es nehany megjelenitesi
optimalizalas (kezdolapon kero es szolgaltato konyvtarak rendezese,
alcim megjelenitese).

Kerjuk a konyvtarakat tovabbra is, hogy mikor a kerest elmentik Uj
konyvtari keres statusszal, utana allitsak at "A dokumentum megkerve a
lelohelyrol"  statuszura, majd mentsek ezt a  valtozast, mert azutan
tudjak a szolgaltatok tovabbvinni a teljesitest.
Ha megerkezik a kert dokumentum, azt is erdemes beallitani, mert a
szolgaltatonak is informacio, valamint azutan kerheto
hataridohosszabbitas is statuszvaltassal. Ha a keres sikeresen teljesul,
erdemes azt lezarni "A keres lezarva sikeresen teljesitve" statusszal.

Koszonettel es udvozlettel
David Bogi