[Kvtkozi] mr1 Kossuth Radio decemberi adas

Városi Könyvtár Tét varosi.konyvtar.tet at gmail.com
2012. Jan. 17., K, 07:45:42 CET

Kedves Anita,

koszonom, asztalomon van a NAVA regisztracio 1 ideje,
de nem akartam elesiteni, gondoltam mas modon is hozzaferheto
  a kozszolgalati archivum............
Regebben (1-2 eve) fel evig visszamenolegesen meghallgathatook,
/es, ha jol emlekszem meeg letolthetok is!!! / voltak a musorok,
(kabare, mese, riport, radiojatek stb.)

Akkor marad a NAVA.
Koszonom meg1x!

Sz.

Kedves Szabolcs!
Tudom, ezzel nem sokat segítek most, de javaslom h legyen az intézményed
NAVA pont. Teljesen ingyenes és visszamenőleg meghallgathatók,
megnézhetők a műsorok. ( a rádióadásokra keresve, jelenleg 2009-től
2011.12.18-ig lehet visszahallgatni a műsorokat)
Üdvözlettel:
Szilágyi Anita
Városi Könyvtár
2194 Tura
Bartók Béla tér 3.
(28)580-530

    olvasonk 2011-es decemberi, Kossuth Radioban elhangzott riportot
    hallgatna meg, de csak 2 hetig lehet visszahallgatni a musorokat az mr1
    Hangtarjaban.

    Tudja vki, hogy hova teszik el, hol hozzaferheto a 2 het utan?

    Koszonom!