[Kvtkozi] ODR frissites holnap reggelre

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Jan. 16., H, 17:05:47 CET

Kedves Listatagok!

Az ODR-portálra holnap reggel kb. 8 órára egy
kérésadminisztráció-frissítés fog kikerülni,  tervek szerint azt
megelőző néhány perces leállással.

Tartalmazni fogja többek közt a "piros felkiáltójeles" hiba javítását,
a rendszeren kívülről érkező, pl.  hagyományos, vagy e-mailes kérés
bevitelének lehetőségét (leírása:
http://hu.wiki.lib.unideb.hu/index.php/Kérésindítás_lépésről_lépésre),
a  státuszválaszték megjelenítésének módosítását (továbbra is Új
könyvtári kérés -t kell itt választani kérésbevitekor, de könnyebben
kiválasztható lesz a "dokumentum megkérve" státusz ezután, mert nem kell
lapozni a státuszlistát; az új olvasó kérés státuszt a majdan az olvasók
által a felületen bevitt kérések fogják kapni automatikusan, nem kell
használnunk), megszűnik az üzenetek kérésben előforduló többszörözése.
Türelmeteket köszönjük!
Üdvözlettel
Dávid Bogi
odrsegitseg at odrportal.hu

               Dávid Boglárka
Debreceni Egyetem Egyetemi és Nemzeti Könyvtár
Bölcsészettudományi és Természettudományi Könyvtár
          Könyvtárközi kölcsönzés
  4032 Debrecen Egyetem tér 1. vagy 4010 Debrecen Pf. 39
          T 52/518-646 F 52/410-443