[Kvtkozi] keresben felrevezeto az uzenet es szamlazasi adat megjelenitese

Dávid Boglárka bdavid at lib.unideb.hu
2012. Jan. 9., H, 15:31:48 CET

Kedves Kollegak!

A mai napon jelentett hiba, hogy ha listaban jelenitjuk meg a  kereseket
(pl. a megkerve statuszu kereseket a szolgaltatok) es lepkedunk a
listaban egyik keres utan a masikra az Elozo-Kovetkezo gombbal, ha talal
a keresben szereplo uzenetet, megjeleniti a kovetkezo uzenetekben is,
cskaugy mint a szamlazasi adatot is. Csak megjeleniti, nem mentodik az
uzenet a keres tartalmaban, tehat a kerest ujra elohivva nem szerepel a
teves uzenet a keresben mar, csak abbann amelyhez valojaban tartozik. A
hiba javitasat a mai napra igertek, kis turelmet kernenk.
Koszonettel es uvdozlettel
David Bogi