[Kvtkozi] Megkaptam: Comitatus - folyóiratcikk

Bognár Noémi bognar.noemi at index.hu
2012. Feb. 29., Sze, 10:17:04 CET

    Kedves Kollégák! Köszönöm mindenkinek a segítséget. Megkaptam Petz Gabriellától, az MTA CSFK Földrajztudományi Intézet Könyvtárából a Comitatus folyóiratcikket. Szép napot kívánok! Üdvözlettel, Bognár Noémi Erika --Bognár Noémi Erika könyvtáros Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Kar Könyvtára Cím: 7100 Szekszárd, Rákóczi u. 1. E-mail: bnoemi at igyk.pte.hu, bognar.noemi at index.hu Web: http://lib.igyk.pte.hu