[Kvtkozi] könyvkeresés

Pappné Dudás Anita konfetti at uni-miskolc.hu
2012. Feb. 15., Sze, 13:28:01 CET

Tisztelt Kollégák!

Segítséget szeretnék kérni.
A Gépipari enciklopédia 4. rész, 2. kötetét keresem.
A katalógusokban ezt a kötetet nem sikerült felfedeznem. 4. kötet, 2.részt találtam, de nekem 4.rész,2.kötetére lenne szükségem.
Gépek szerkesztése (valószinűleg) a 4. részek közös címe, de így sem találtam rá.
az 1950-es évek elején jelent meg szerintem, J. A. Csudakov a főszerkesztője.
Lábjegyzetekben utalás van rá, de nem tudok pontos alímet megadni.
Valakinek nincs véletlenül?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel
Pappné Dudás Anita