[Kvtkozi] téli szünet [Caution: Message contains Suspicious URL content]

Tüske Zsófia tuskezsofia at ajk.elte.hu
2012. Dec. 20., Cs, 10:02:25 CET

Kedves kollégák,

az ELTE Állam-és Jogtudományi Könyvtára december 22 és január 2. között zárva tart, ez idő alatt a könyvtárközi kölcsönzés is szünetel.

Minden munkatársnak kellemes ünnepeket kívánok:

Tüske Zsófia
informatikus könyvtáros
Eötvös Loránd Tudományegyetem Állam- és Jogtudományi Kar
Kari Könyvtár
1053 Budapest, Egyetem tér 1-3. Könyvtár
tel +36 1 411 6500 / 2634m.   fax +36 1 411 6500 / 2022m.
tuskezsofia at ajk.elte.hu<mailto:tuskezsofia at ajk.elte.hu>    www.ajk.elte.hu<http://www.ajk.elte.hu>
[cid:image001.jpg at 01CDDE99.1C89FC20]

Ez az e-mail (és annak bármely melléklete) bizalmas információkat tartalmaz és jogi védelem alatt áll. Az üzenet csak a címzett(ek)nek szól. Amennyiben nem Ön a küldemény címzettje, úgy a téves kézbesítést haladéktalanul jelezze e-mailben a feladónak és a teljes küldeményt törölje számítógépéről. Amennyiben nem Ön az üzenet címzettje, kérjük ne készítsen másolatot az üzenetről, semmilyen célra ne használja fel és ne adja át más személynek, az ilyen magatartás levéltitok megsértésének minősül.

Information in this e-mail (and any attachment) is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the attention of the addresse(s). If you received it in error, please notify us by return e-mail and then immediately delete this message from your system. Please do not copy it or use it for any purpose, or disclose its contents to any other person: such action is regarded as a breach of confidence.